Realitzant aquest postgrau seras capaç d’exercir com a Director d’Execució, disposant de les eines i els criteris per desenvolupar les tasques tècniques i de gestió pròpies d’aquest perfil professional.
Arquitectes tècnics que s'iniciïn dins del perfil professional de director d'execució de l'obra, en l'àmbit de la nova construcció o la rehabilitació.
Arquitectes tècnics que s'iniciïn dins del perfil professional de director d'execució de l'obra, en l'àmbit de la nova construcció o la rehabilitació.
El procés constructiu i la DEO. Tasques de la direcció.
Marc normatiu de la DEO. LA LOE: Funcions, obligacions i responsabilitats de la DEO i resta d’agents.
Documentació prèvia.
Gestió de serveis afectats
Entorn obra i auscultacions.
Anàlisi del projecte (viabilitat tècnica, econòmica, normativa).
Tipologies de contracte: pros i contra
Models de contractació i licitació.
Planificació i organització d’obra.
Seguiment temporal. Fites contractació industrials i subministraments crítics.
Estratègies correctores. Exemples d’obres.
Coneixement de l'escenari, client i col·laboradors. Eines de treball. Estrategia de capiculat segons contractació. Desenvolupament amidaments. Identidficació partides d'un projecte.
Desenvolupament del pressupost. Criteris de Valoració. Base de dades. Parametres de valoració. Descomposició de preus. Càlcul de costos. PEM. PEC. Mesures correctores del pressupost
Introducció: Importancia del control econòmic en obra. Informació previa abans de l'inici d'obra. Cash - flow. Certificació: Tipologia per obra publica i privada. Revisió de preus. Preus contradictoris. Liquidació.
Introducció al control d’execució i visita d’obra.
Fonaments i estructures.
Cobertes
Façanes
Instal·lacions
Interiors
Control de Qualitat segons LOE i CTE
El control de qualitat de la DEO.
Introducció al DEO BIM (planificació 4d, model de costos 5d,...)
Documentació final d’obra i Llicències finals de l’edifici.
OCT’s
Contractació i gestions amb companyies de subministraments i legalitzacions.
Gestió i posada en marxa d’activitats.
Llibre de l’Edifici.
Deficiencies i reclamacions pots obra. Casos habituals
Els fonaments clau per liderar el procés d'influència a les persones.
Els elements claus del procés de motivació de l'equip.
Els avantatges d'un bon procés de comunicació.
La gestió de la nostra agenda professional.
El curs es realitzarà en modalitat híbrida, sempre es realitzarà en format presencial i també per videoconferència. L'alumne decideix com seguir el curs.
Durant el curs es realitzaran visites in situ a edificis amb patologies, també visita a laboratoris per conèixer eines i tècniques de treball, d'aquesta manera és combinarà teoria i pràctica.
Els professors del postgrau, són professionals en actiu que us traslladaran de manera pedagògica tots els seus coneixements vitals.
El seguiment del curs es realitzarà a través del campus virtual del col·legi (www.campusapabcn.cat). Des del campus tindràs accés a la videoconferència, al material del curs, articles d'interès, notícies ... També podràs compartir amb companys i formadors, consultes o informacions a través dels fòrums amb les que ús pugueu enriquir professionalment.
Durant tot el curs tindràs el suport de la secretaria acadèmica per resoldre totes les teves consultes.
Farem una avaluació contínua; perquè puguis treure el màxim rendiment de la formació et demanarem l’assistència al 80% de les classes. En cas de seguir les sessions de manera virtual serà necessari conectar-se amb la càmera oberta durant tota la sessió. Analitzarem el grau d’aprofitament realitzant diferents tests d'avaluació. Es valorarà la participació de l'alumne a l'aula i les aportacions realitzades.
Director
Arquitecte tècnic col·legiat i Enginyer edificació. Director general de Valeri Consultors. Conseller de VGIS AIE. Premi Catalunya Construcció en DEO 2014.
Professor
Enginyer d’Edificació i Arquitecte Tècnic col·legiat. Team Leader Tècnics G3. Director acadèmic Postgrau BIM Manager. Project Leader European Building Summit. Certificat en Lean Project Management per Instituto Lean Management.
Professor
Arquitecte tècnic i Enginyer d'edificació col·legiat. Director d'Execució de Tècnics G3. Project Manager.
Professor
Advocada de l’Assessoria Jurídica del Cateb.
Professor
Senior Quantity Surveyor en Tècnics G3.
Professor
Des de fa més de 15 anys exerceix com a Project Manager. Des de 2005 gerent de GESOB, empresa especialitzada en Project Management, donant servei a empreses com ServiHabitat, GISA, Port Aventura, Sant Paul’s School, Consorci Educació
Professor
Arquitecte tècnic, Màster en Project Manager en Edificació i urbanisme. Postgraduat en BIM Management Gestió Multiplataforma. 18 anys d'experiència com Arquitecte Tècnic.
Professor
Arquitecte tècnic col·legiat. Màster Project Manager en edificació i Urbanisme. Col·laborador habitual amb Ardèvol Consultors Associats.
Professor
Arquitecte Tècnic col·legiat. Director de l’àrea tècnica del Cateb.
Professor
Llicenciat en Ciències socials (UB). PDD per IESE (Universitat de Navarra). Màster en Desenvolupament organitzatiu (UPC). Direcció RRHH (EADA). Director de TDSystem.
Professor
Advocada de l’Assessoria Jurídica del Cateb.
Professor
Enginyera industrial. Project Manager i sòcia professional de Valeri Consulttors.
Professor
Enginyer Industrial. Tècnic Projectista Instal·lacions. Construccion Manager.
Professor
Arquitecte tècnic col·legiat i Enginyer de materials. Tècnic especialista en obres de rehabilitació. Professor del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura de la UPC.