Consell del visat 29. La importància de la verificació de les dades del Cadastre
2 de gener de 2025
LA DADA
Per agilitzar l’alta d’expedients a l’Oficina Virtual, quan informes de la referència cadastral (dada obligatòria) el sistema recupera automàticament les dades de l’emplaçament que consten a la seu del Cadastre. Si no disposes d’aquesta dada, pots accedir a través de l’enllaç que et facilitem a la pantalla.
RECORDA
Les dades del Cadastre no sempre reflecteixen la realitat de la situació actual de les entitats, sobretot quan has de tramitar sol·licituds de cèdula d’habitabilitat de segona ocupació.
L’AVÍS
Després d’emplenar la referència cadastral a la pantalla Emplaçament, revisa les dades recuperades del cadastre, abans de continuar amb l’alta de l’expedient per verificar que són correctes.
Si estàs tramitant un expedient de sol·licitud de cèdula d’habitabilitat de segona ocupació, a més de verificar les dades obtingudes al Cadastre, també les has de comparar amb les dades que consten a l’Oficina Virtual de Tràmits (OVT) de la Generalitat per contrastar si coincideixen (escala, pis, porta, etc.). Si no coincideixen, cal que les modifiquis a l’Oficina Virtual del Cateb per generar correctament l’imprès i que aquest error no sigui motiu d’incidències.
LA SOLUCIÓ
Per modificar les dades de l’emplaçament a l’Oficina Virtual, hauràs de clicar “editar l’adreça”, i podràs realitzar tots els canvis que consideris necessaris.