Accés a les eines més pràctiques per a l’exercici de l’activitat professional
Selecció dels recursos més idonis per la capacitació professional
Eficiència i rapidesa en la resolució de consultes tècniques

En què consisteix aquest servei
Aquest és un servei de suport tècnic per als professionals de l’arquitectura tècnica col·legiats, que es presta de tres formes diferents:
- Servei d’informació. És el primer nivell d’accés i la forma autònoma i més ràpida, àgil i permanent d’accedir a la informació necessària per portar a terme els treballs professional.
- Servei d’assessorament. És el segon nivell d’accés, on es poden obtenir les indicacions oportunes per trobar el recurs que es busca i/o complementar les necessitats d’informació dels col·legiats, ajudant a resoldre els dubtes.
- Servei de consultoria. És el tercer nivell i el servei més complet per a resoldre consultes i obtenir les recomanacions i l’opinió professional, per part d’un consultor.
Servei d’Informació
Tria els serveis digitals més adients
El servei d’informació està format per un conjunt de serveis autonoms (autoservei), que es presten de forma digital a través de la web i que són d’accés lliure per als col.legiats. Estan pensats per a donar suport a l’exercici professional en qualsevol moment del dia, durant els 365 dies de l’any.
PREGUNTES FREQÜENTS
PREGUNTES FREQÜENTS
Recull de les consultes ateses de forma habitual i agrupades per àrees temàtiques
EINES PER TREBALLS
EINES PER TREBALLS
Eines de suport, ordenades segons els àmbits del cicle de l’edificació,
RECURSOS PER TEMES
RECURSOS PER TEMES
Selecció de la documentació més pràctica i interessant, catalogada i ordenada per facilitar la seva cerca
BOTIGA TÈCNICA
BOTIGA TÈCNICA
Espai virtual on adquirir eines, recursos i serveis per fer més fàcil l’exercici professional
Servei d’assessorament i consultoria
Tria el canal que et sigui més còmode
Els serveis d’assessorament i consultoria es presta de forma individualitzada i personalitzada. Estan pensats per a resoldre els dubtes i les necessitats de suport, assistència i acompanyament que no s’aconsegueix resoldre amb el servei d’informació.
S’hi accedeix en qualsevol moment del dia i durant els 365 dies de l’any a través de l’oficina virtual. També s’hi pot accedir telefònicament o presencialment dins l’horari d’atenció al públic. L’atenció presencial requereix de reserva amb cita prèvia.
Web del Cateb
Web del Cateb
CANAL DE CONSULTA OBERT 24H.
A la web del Cateb hi ha gran quantitat d’informació per a resoldre la major part dels dubtes. Hi pots trobar respostes a les preguntes freqüents; eines que et poden ser d’ajut per cada un dels treballs a realitzar; recursos ordenats per temes. Consulta els diferents apartats de la web per obtenir tota aquesta informació
Oficina virtual
Oficina virtual
RECEPCIÓ ININTERROMPUDA
Les consultes poden ser realitzades pel col·legiat en qualsevol moment i, segons la temàtica plantejada són contestades pel consultor més adient. La resposta es programada per ordre d’arribada i, prioritzant aquest canal de consulta, es atesa per correu electrònic o telefònicament dins de l’horari d’atenció, amb un termini màxim de resposta que normalment no supera les 24 h. El col.legiat sempre pot consultar la resposta obtinguds en l’oficina virtual.
Telèfon
Telèfon
SERVEI AMB HORARI D’ATENCIÓ
Les consultes també poden ser realitzades telefònicament dins l’horari d’atenció del servei. Segons la temàtica plantejada, es atesa per cada consultor especialista o anotada i programada amb la resta de consultes per ordre d’arribada, essent ateses dins l’horari d’atenció, amb un termini màxim de resposta que normalment no supera les 24 h.
Matins: dl. a dj. de 9 a 15h. Dv. de 9 a 14:30h.
Tardes (amb cita prèvia): dl. a dj. de 15 a 17h.
Consultes: 93 240 20 60
Accident a l’obra: 93 393 37 37
Seu del CATEB
Seu del CATEB
SERVEI AMB HORARI D’ATENCIÓ
Poden realitzar-se consultes de forma presencial en la seu central de Cateb a Barcelona. Per evitar esperes cal sol·licitar cita prèvia a través de l’oficina virtual, indicant el tema i/o especialitat de la consulta, per a que pugui ser agendada amb el consultor corresponent.
Matins: dl. a dv. de 9 a 15h.
Tardes (amb cita prèvia): dl. a dj. de 15 a 17h.