Accés a les eines més pràctiques per a l’exercici de l’activitat professional
Selecció dels recursos més idonis per la capacitació professional
Eficiència i rapidesa en la resolució de consultes tècniques
En què consisteix aquest servei
Aquest és un servei de suport tècnic per als professionals de l’arquitectura tècnica col·legiats, que es presta de tres formes diferents:
- Servei d’informació. És el primer nivell d’accés i la forma més ràpida, àgil, autònoma i permanent d’accedir a la informació necessària per portar a terme els treballs professional.
- Servei d’assessorament. És el segon nivell d’accés, on es poden obtenir les indicacions oportunes per trobar el recurs que es busca i/o complementar les necessitats d’informació dels col·legiats, ajudant a resoldre els dubtes.
- Servei d’atenció de consultes. És el tercer nivell i el servei més complet per a resoldre dubtes, obtenint les recomanacions i l’opinió professional d’un consultor.
Tria la quota que més s’adapta a les teves necessitats
El suport tècnic es presta a través de tres serveis que s’hi pot accedir amb un sistema de quotes que permet racionalitzar i assegurar que tots els col·legiats puguin accedir-hi amb la millor qualitat possible.
QUOTA EXPERT | QUOTA ADVANCED | QUOTA PROFESIONAL | ||
---|---|---|---|---|
SERVEIS D’INFORMACIÓ T’adjudem a resoldre tots els teus dubtes |
||||
Preguntes freqüents ordenades per temes | ✔ | ✔ | ✔ | |
Recursos ordenats per temes | ✔ | ✔ | ✔ | |
Eines ordendes per tipus de treballs | ✔ | ✔ | ✔ | |
Recomanacions davant de fenòmens meteorològics adversos | ✔ | ✔ | ✔ | |
SERVEIS D’ASSESSORAMENT T’ajudem a trobar allò que et fa falta |
||||
Xatbot Virtual | ✔ | ✔ | ✔ | |
SERVEI D’ATENCIÓ DE CONSULTES T’ajudem a prendre la decisió més adeqüada |
||||
Consultoria tècnica. | Fins a 4 consultes | De 5 a 24 consultes | A partir de 25 consultes. | |
Preu anual | 0 € Inclòs en la quota col·legial | 240 € | 360 € |
IMPORTANT!
Totes les consultes relacionades amb treballs visats, amb accidents d’obra i les relacionades amb recursos i eines de la botiga tècnica estan incloses dins de la quota col·legial. Les consultes de disciplina urbanística realitzades per tècnics municipals, col.legiats o afiliats, també estan incloses dins de la quota col.legial.
Com comunico a quina quota em vull acollir?
Per indicar-nos a quina quota et vols acollir, has d’omplir el següent formulari. Un cop omplert, si la quota escollida té cost addicional et girarem el cobrament i la factura.
Tots els canals d’accés al teu abast
TRIA EL CANAL D’ACCÉS MÉS ADIENT
SERVEI D’INFORMACIÓ I ASSESSORAMENT
Accedeix a través de la web a tots els serveis digitals de suport tècnic que t’ofereix el Col·legi
SERVEI D’ATENCIÓ DE CONSULTES
Per accedir a servel i d’atenció de consultes, ho pots fer a través del Canal de Consultes Tecniques de l’Oficina Virtual, per telèfon o bé presencialment al Cateb amb cita prèvia dins de l’horari del servei.
El canal més àgil per a fer arribar les consultes és el Canal de consultes tècniques de l’Oficina virtual, obert les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any.
Horari d’atenció del servei:
Matins: dl. a dj. de 9 a 15h. Dv. de 9 a 14:30h.
Tardes (amb cita prèvia): dl. a dj. de 15 a 17h.
Consultes: 93 240 20 60
Accident a l’obra: 93 393 37 37
PREGUNTES FREQÜENTS
PREGUNTES FREQÜENTS
Recull de les consultes ateses de forma habitual i agrupades per àrees temàtiques
EINES PER TREBALLS
EINES PER TREBALLS
Eines de suport, ordenades segons els àmbits del cicle de l’edificació,
RECURSOS PER TEMES
RECURSOS PER TEMES
Selecció de la documentació més pràctica i interessant, catalogada i ordenada per facilitar la seva cerca
RECOMANACIONS DAVANT DE FENÒMENS METEOROLÒGICS ADVERSOS
RECOMANACIONS DAVANT DE FENÒMENS METEOROLÒGICS ADVERSOS
El clima està canviant i l’aparició de fenòmens metereològics adversos cada vegada és més freqüent
BOTIGA TÈCNICA
BOTIGA TÈCNICA
Espai virtual on adquirir eines, recursos i serveis per fer més fàcil l’exercici professional
XATBOT VIRTUAL
XATBOT VIRTUAL
Intel·ligència artificial per ajudar-te a resoldre les teves consultes tècniques.
ATENCIÓ DE CONSULTES
ATENCIÓ DE CONSULTES
El servei d’atenció de consultes es presta de forma individualitzada i personalitzada. Està pensat per a resoldre els dubtes i les necessitats de suport, assistència i acompanyament professional que no s’aconsegueix resoldre amb el servei d’informació i assessorament.