El Cateb s’incorpora al club d’aliances d’ecoHUB
22 de juny de 2026
Aquest acord neix amb la voluntat de crear un marc estable de cooperació entre ambdues entitats, connectant el coneixement tècnic de l’arquitectura amb el teixit empresarial que forma part de l’ecosistema ecoHUB. Una col·laboració que permetrà generar noves oportunitats d’aprenentatge, intercanvi de coneixement i desenvolupament professional per a empreses, tècnics i professionals compromesos amb una construcció més eficient, responsable i innovadora.
Una aliança per enfortir el coneixement i la competitivitat del sector
La incorporació del Cateb a l’Ecohub suposa un pas important per continuar consolidant un espai de referència on conflueixen empreses, professionals, centres de coneixement i entitats que comparteixen una mateixa visió de futur per a la construcció i l’edificació.
A través d’aquest conveni, ambdues organitzacions treballaran conjuntament per:
- Impulsar jornades tècniques, conferències, formacions i activitats de divulgació especialitzades.
- Apropar a les empreses del Club el coneixement i l’experiència dels professionals col·legiats del Cateb..
- Afavorir la transferència de coneixement entre els àmbits professional, acadèmic i empresarial.
- Generar espais de networking i col·laboració entre arquitectes tècnics, empreses i agents del sector.
- Promoure solucions innovadores que contribueixin a una edificació més sostenible, eficient i adaptada als reptes actuals.
Sumant coneixement per accelerar la transició sostenible
Creiem que la transformació del sector només és possible a través de la col·laboració entre tots els agents que formen part de la cadena de valor de la construcció. Per això, aquest acord representa molt més que una col·laboració institucional: és una oportunitat per enfortir sinergies, compartir coneixement i accelerar l’adopció de noves pràctiques, materials i solucions que contribueixin a una edificació més respectuosa amb les persones i amb l’entorn.
Construint junts el futur del sector
Aquesta nova aliança se suma a la xarxa de col·laboracions estratègiques que impulsem per generar un impacte positiu i crear oportunitats reals de creixement per als seus membres.

En la foto, Núria Sauleda, delegada del Maresme, amb la representant de l’Ecohub.