Com s’ha de sol·licitar?
Si com a resultat de la petició presentada al Servei d’atenció al consumidor i usuari, el col·legiat no ha realitzat el tràmit de forma voluntària, per poder-lo fer d’ofici, caldrà que contacteu amb el Servei de validació a través de correu electrònic visats@cateb.cat
Quina documentació caldrà aportar?
Caldrà acreditar que ets persona interessada en el expedient, aportant:
- Fotocòpia DNI del promotor/propietat
- Documentació que acrediti que ets el propietari
- O bé que actues en representació del mateix amb una autorització signada per la propietat que t’habiliti per fer la gestió acompanyada de fotocòpia del teu DNI.
Pel que fa a la facturació, necessitem que ens facilitis les següents dades:
- Nom / Raó social del pagador
- CIF/NIF
- Adreça postal
- Telèfon
- Correo electrònic
En el cas que hagis de sol·licitar el tràmit d’ofici d’una renúncia, si les obres han estat executades parcialment pel tècnic inicial, caldrà aportar un informe amb el percentatge i descripció de les obres realitzades. Aquest informe estarà redactat preferentment per l’arquitecte de l’obra o bé el nou tècnic i signat per totes les parts (promotor, arquitecte director i nou arquitecte tècnic).
Quin cost té?
Si com a conseqüència d’un expedient del Servei d’atenció al consumidor i usuari, cal realitzar un tràmit d’ofici sobre un encàrrec visat, el seu cost serà de 54.15 € + IVA.
Tramitació i terminis
Un cop rebuda tota la documentació i el pagament, procedirem a realitzar el tràmit en un màxim de 3 dies laborables.
Rebràs un correu electrònic confirmant que hem realitzat el tràmit i a partir d’aquest moment, ja podràs designar a un altre tècnic que assumeixi la resta d’obra o bé, realitzar les gestions pertinents.
Més informació i consultes:
visats@cateb.cat
93 240 20 60