Cercar Error
Vull col·legiar-me
Idoneïtat tècnica Visats comunicat d'obres idoneïtat tècnica Visats

Nou requisit per als comunicats d’obres de Barcelona

A partir del 8 de març, l’Ajuntament de Barcelona demanarà a les Entitats Col·laboradores de l'Administració (ECA) més dades tècniques com a conseqüència d’unes millores que han realitzat a la seva plataforma de descàrrega d’expedients

Hem realitzat els canvis necessaris per donar d’alta els expedients d’idoneïtat tècnica a l’oficina virtual del Cateb. Serà necessari enviar el Formulari de Dades Tècniques e-Llicències (FDL01), en tot tipus d’expedients, tant en règim de llicència com en règim de comunicat.

Altes de nous expedients:

.- La línia d’aquest document FDL01 es generarà automàticament a la pantalla “Documents” dintre dels “Documents generals” de l’expedient

.- Al prémer la icona del llapis se t’obrirà una modal amb totes les dades que has informat a l’expedient i que es poden recuperar.

.- La resta de dades obligatòries (marcades amb asterisc) cal emplenar-les totes i si no s’escau emplenar-la per la tipologia d’obra, has d’informar “0”

Reenviar un expedient amb incidències:

.- En el cas d’expedients que hagis obert abans de la data d’implantació d’aquests canvis, si encara no has fet la sol·licitud, has d’actualitzar la pantalla “Documents” per poder emplenar i enviar aquest formulari. Si ja has fet la sol·licitud i la tenim pendent de revisió, el visador te la retornarà per a que puguis emplenar el FDL01. En aquests casos, has d’accedir a l'”Historial de sol·licituds i incidències” per accedir a la sol·licitud que t’hem retornat i generar el FDL dintre de la sol·licitud.

Si teniu algun dubte, ens pots adreçar la teva consulta per l’Oficina Virtual

PUBLICITAT