Cercar Error
Pràctica professional

Propamsa és ara Molins

Cementos Molins llança una nova identitat corporativa per convertir-se en un referent global en solucions per a la construcció

En la seva aposta per convertir-se en un referent global en solucions innovadores i sostenibles per a la construcció, Molins marca una nova fita a la seva història i llança una nova identitat corporativa. Així, la companyia unifica les seves marques comercials a Espanya –Ciments Molins Industrial, Promsa, Propamsa, Pretersa-Prenavisa i Precon– sota una mateixa identitat que representa una àmplia gamma de productes i solucions per a la construcció.

Una nova marca que, sense oblidar la trajectòria d’èxit, l’experiència i els valors que els han portat fins aquí, reflecteix el caràcter innovador, sostenible i compromès amb les persones que els defineix com a empresa. La nova marca actualitza la seva identitat visual alhora que ens connecta amb la història familiar i empresarial.

Molins, que integra tots els negocis de la companyia, es consolida com a partners globals de la construcció, oferint solucions transversals, des de materials com el morter, el ciment o el formigó, fins a estructures prefabricades de disseny o solucions d’economia circular.

Propamsa passa a ser el negoci “Solucions per a la construcció” de Molins sota la denominació Molins Construction Solutions. La nova marca Molins, més global i internacional, porta a incrementar el reconeixement i millorar el posicionament de marca.

Molins és un nou nom sota el mateix propòsit: impulsar el desenvolupament social i la qualitat de vida de les persones creant solucions innovadores i sostenibles per a la construcció

PUBLICITAT