Amb aquest curs adquiriràs els coneixements i les eines per gestionar eficientment els processos de serveis de suport al negoci a través del Facility Management. Amb col·laboració de:
Aconsegueix una de les dues beques per import 280€ d'ASP Corredoria.
Consulta més informació i sol·licita la teva beca aquí
Arquitectes tècnics i professionals que gestionen equips d’especialistes dedicats a la gestió i manteniment dels actius d’edificis i els seus serveis generals.
Data d'inici: 07/11/2024
Data de fi: 10/07/2025
Horari: Dijous, de 16 a 20 hores
Hores: 122 h.
Es faran les vacances de Nadal i Setmana Santa
Calendari subjecte a possibles modificacions
Programa:
Mòdul 1. La figura del Facility Management (20 hores)
Mòdul 2. Gestió de Facility Management I (12 hores)
Mòdul 3. Gestió de Facility Management II (18 hores)
Mòdul 4. Gestió energètica i sostenibilitat (12 hores)
Mòdul 5. Serveis de suport a l’activitat: MANTENIMENT (20 hores)
Mòdul 6. Serveis de suport a l’activitat: SEGURETAT (12 hores)
Mòdul 7. Serveis de suport a l’activitat: NETEJA I SERVEIS AUXILIARS (12 hores)
Mòdul 8. Planificació i gestió d’espais (12 hores)
Mòdul 9. Habilitats (4 hores)
Podràs seguir el postgrau de forma presencial a les instal·lacions del Col·legi. També podràs seguir-lo per videoconferència, a través de l’aplicatiu ZOOM.
Els professors del postgrau són professionals en actiu amb una àmplia experiència en els seus respectius camps. Aquests experts es comprometen a transferir els seus coneixements pràctics i teòrics als estudiants de manera pedagògica, garantint una comprensió profunda i aplicable de les matèries impartides.
Cada mòdul del postgrau està dissenyat per fomentar l'aprenentatge a través de la pràctica. Aquests mòduls inclouen l'anàlisi de casos reals, que permeten als estudiants aplicar els coneixements adquirits en situacions concretes. Els casos són seleccionats per la seva rellevància i complexitat, oferint així una visió completa dels desafiaments i solucions possibles en el món professional. Alhora es fomentarà un entorn d’aprenentatge col·laboratiu i crític.
Els estudiants tindran l'oportunitat de discutir diferents perspectives i plantejaments, millorant així les seves habilitats analítiques i de resolució de problemes. Aquesta metodologia garanteix que els coneixements adquirits no només siguin teòrics, sinó que també tinguin una aplicabilitat pràctica immediata en el camp professional.
Treballarem al campus del Col·legi, www.campus.apabcn.cat, en el qual podreu desenvolupar la vostra vida acadèmica; des d’on us connectareu a les classes que seguireu per videoconferència, trobareu i us descarregareu el material acadèmic, podreu crear i participar en fórums, estareu en contacte amb els companys del curs, el professorat i el/la coordinador/a del curs i podreu consultar les vostres avaluacions.
Farem una avaluació contínua; perquè puguis treure el màxim rendiment de la formació, et demanarem l’assistència al 80% de les classes.
Professor
Enginyera de l'edificació, Postgrau en Facility Management (CAATEEB) i Màster en Project Management per La Salle BCN. Site Services Iberia a Bayer Hispania.
Professor
Graduada en prevenció i seguretat integral. Responsable nacional d'operacions per empresa de serveis auxiliars.
Professor
Arquitecte tècnic i Enginyer d'edificació col·legiat. Màster Project Manager. Postgraus en Facility Management, Property Management i Anàlisi de Viabilitat. Head of Technical Department CBRE. Property Management.
Professor
Graduada en Enginyeria de Mines. Tècnic Superior PRL. Coordinadora de Seguretat i Salut a Consultories i Enginyeries especialitzades i Tècnica de PRL en constructores.
Professor
Llicenciada en Dret. Property Management, Asset Services a CBRE.
Professor
Enginyer tècnic industrial. Màster Gestió integral d'instal·lacions i eficiència energètica. Delegat zona Llevant a Comsa Services. Anteriorment Responsable Operacions zona Llevant a Comsa Services.
Professor
Arquitecte Tècnic col·legiat. Fundador de TBA Facilities. Anteriorment Director General de Grup Immobiliari Castellví i Director Tècnic Àrea Patrimoni de Inmobiliaria Colonial.
Professor
Arquitecte. Postgrau en Facility Management (CATEB). Gestió FM d'edificis del sector Healthcare. Anteriorment Responsable de Projectes a TBA Facilities.
Professor
Llicenciada en Psicologia. Màster en Direcció de RH, formació en negociació a Harvard, Màster en Coaching Organitzacional. Formadora i consultora en l'àrea de gestió de persones.
Professor
Arquitecte Tècnic col·legiat i Eng. Ind. Certified Energy Manager. Especialista en sistemes energètics i sistemes de monitorització energètica. LinkedIn