Consells del Visat
- Tots
- Atribucions professionals
- Certificació energètica
- Coordinació de seguretat i salut
- Direcció d’execució de l’obra
- Habitabilitat
- Inspecció Tècnica d’Edificis
- Llibre de l'edifici
- Llibre d'incidències
- Redacció de projectes
- Reglamentació i normativa
- Responsabilitat civil
- Subvencions
- Tramitació Oficina Virtual de Visats

Consell del visat 41. Com preparar l’annex A i el Llibre d’Ordres per fer el tràmit del final d’obra
Quan actues com a Director de l’Execució de l’Obra (DEO), per tramitar el final d’obra, tant si és d’habitabilitat com si és d’altres usos, cal que aportis documentació de l’arquitecte

Consell del Visat 40. Diligència del llibre d’incidències en paper o digital
En el moment de donar d’alta un expedient a l’Oficina virtual, quan assumeixes el treball de coordinador de seguretat i salut en fase d’execució, és possible que tinguis dubtes sobre quins impresos has d’emplenar.

Consell del Visat 39. Documentació tècnica per la tramitació de l’informe previ de Bombers
Des de l’1 de març de 2024 la DGPEIS ha integrat la tramitació de l’informe previ en prevenció d’incendis dins de la Finestreta Única Empresarial (FUE). La documentació tècnica a presentar haurà d’estar signada pel tècnic o visat pel col·legi professional.

Consell del Visat 36. Quines dades necessites de l’arquitecte com a Director d’Obra i Projectista, abans de fer el final d’obra i per què?
Amb la implantació del nou tràmit de Certificat final d’obra i Habitabilitat de cèdules de primera ocupació 100% telemàtic, hem realitzat una sèrie de canvis a la plataforma de visats que afecten, entre d’altres, a les dades necessàries del projectista i del director d’obra.