Suport al professional
Quins serveis oferim?
Servei de suport tècnic per als professionals de l’arquitectura tècnica col·legiats, que es presta de tres formes diferents:
Servei d’informació
El primer nivell d’accés i la forma més ràpida, àgil, autònoma i permanent d’accedir a la informació necessària per portar a terme els treballs professional.
Servei d’assessorament
El segon nivell d’accés, on es poden obtenir les indicacions oportunes per trobar el recurs que es busca i/o complementar les necessitats d’informació dels col·legiats, ajudant a resoldre els dubtes.
Servei d’atenció de consultes
El tercer nivell i el servei més complet per a resoldre dubtes, obtenint les recomanacions i l’opinió professional d’un consultor.
Primer nivell
Servei d’informació
Troba la informació que necessites de forma ràpida, àgil i autònoma amb els diferents serveis que t’oferim.

Preguntes freqüents ordenades per temes
Recull de les consultes ateses de forma habitual i agrupades per àrees temàtiques
Consulta les preguntes freqüents
Recursos ordenats per temes
Selecció de documentació estructurada i organitzada, en format digital o paper, sobre tots els temes de la construcció que la fan rellevant i útil per poder portar a terme els encàrrecs i/o realitzar els treballs amb seguretat i garanties: llibres, guies i manuals, articles de revista, legislació i vídeos.
Consulta el catàleg recursos
Eines ordendes per tipus de treballs
Selecció d’eines de suport, ordenades segons els àmbits del cicle de l’edificació, per a generar els teus treballs professionals amb seguretat i garanties: aplicacions informàtiques, plantilles, fitxes, etc..
Eines per ajudar-te en el dia a dia
Recomanacions i consells
Consells i recomanacions per minimitzar problemes en el desenvolupament de les activitats del sector de la construcció davant de situacions anòmales o fenòmens meteorològics adversos.
Segon nivell
Servei d’assessorament
T’acompanyem i estem al teu costat per avançar junts en cada fase que et trobis, resolent dubtes i aclarint conceptes.

Assessorament en cas d’accident
En cas d’accident a l’obra, t’acompanyem i ajudem a resoldre de manera immediata i especialitzada, per a poder actuar en tot el procés amb seguretat, complint es obligacions legals i gestionant la situación amb rigor i garanties.
Assessorament en cas d’accident
Assessorament virtual
Necessites ajuda per resoldre els teus dubtes? Utilitza el nostre xat bot virtual per ajudar-te obtenir les indicacions oportunes, trobar el recurs que busques o per obtenir una orientació clara, ràpida i en qualsevol moment del dia.
ProperamentConsultors experts per resoldre tots els teus dubtes
El servei d’atenció de consultes es presta de forma individualitzada i personalitzada. Està pensat per a resoldre els dubtes i les necessitats de suport, assistència i acompanyament professional que no s’aconsegueix resoldre amb el servei d’informació i assessorament.

Àmbits d’especialitats de la consultoria
Organitzem els serveis de consultoria en diferents especialitats des d’on es poden atendre consultes i resoldre dubtes específics. Consulta les diferents temàtiques sobre les que pots aconseguir assessorament per a cada especialitat.
El suport tècnic es presta a través de tres serveis que s’hi pot accedir amb un sistema de quotes que permet racionalitzar i assegurar que tots els col·legiats puguin accedir-hi amb la millor qualitat possible. IMPORTANT! Per indicar-nos a quina quota et vols acollir, has d’omplir el següent formulari. Un cop omplert, si la quota escollida té cost addicional et girarem el cobrament i la factura.Tria la quota que més s'adapta a les teves necessitats
QUOTA EXPERT
QUOTA ADVANCED
QUOTA PROFESIONAL
SERVEIS D'INFORMACIÓ
T'adjudem a resoldre tots els teus dubtes
Preguntes freqüents ordenades per temes
✔
✔
✔
Recursos ordenats per temes
✔
✔
✔
Eines ordendes per tipus de treballs
✔
✔
✔
Recomanacions i consells
✔
✔
✔
SERVEIS D’ASSESSORAMENT
T'ajudem a trobar allò que et fa falta
Xatbot Virtual
✔
✔
✔
SERVEI D'ATENCIÓ DE CONSULTES
T’ajudem a prendre la decisió més adequada
Consultoria tècnica.
Fins a 4 consultes
De 5 a 24 consultes
A partir de 25 consultes.
Preu anual
0 € Inclòs en la quota col·legial
240 €
360 €
Totes les consultes relacionades amb treballs visats, amb accidents d’obra i les relacionades amb recursos i eines de la botiga tècnica estan incloses dins de la quota col·legial. Les consultes de disciplina urbanística realitzades per tècnics municipals, col.legiats o afiliats, també estan incloses dins de la quota col.legial. Com comunico a quina quota em vull acollir?
Tots els canals d’accés al teu abast
TRIA EL CANAL D’ACCÉS MÉS ADIENT
SERVEI D’INFORMACIÓ I ASSESSORAMENT
Accedeix a través de la web a tots els serveis digitals de suport tècnic que t’ofereix el Col·legi
SERVEI D’ATENCIÓ DE CONSULTES
Per accedir a servel i d’atenció de consultes, ho pots fer a través del Canal de Consultes Tecniques de l’Oficina Virtual, per telèfon o bé presencialment al Cateb amb cita prèvia dins de l’horari del servei.
El canal més àgil per a fer arribar les consultes és el Canal de consultes tècniques de l’Oficina virtual, obert les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any.
Horari d’atenció del servei:
Matins: dl. a dj. de 9 a 15h. Dv. de 9 a 14:30h.
Tardes (amb cita prèvia): dl. a dj. de 15 a 17h.
Consultes: 93 240 20 60
Accident a l’obra: 93 393 37 37
PREGUNTES FREQÜENTS
PREGUNTES FREQÜENTS
Recull de les consultes ateses de forma habitual i agrupades per àrees temàtiques
EINES PER TREBALLS
EINES PER TREBALLS
Eines de suport, ordenades segons els àmbits del cicle de l’edificació,
RECURSOS PER TEMES
RECURSOS PER TEMES
Selecció de la documentació més pràctica i interessant, catalogada i ordenada per facilitar la seva cerca
RECOMANACIONS I CONSELLS
RECOMANACIONS I CONSELLS
Orientacions tècniques per ajudar-te a prevenir, valorar i intervenir amb criteri professional davant de situacions excepcionals o fenòmens meteorològics adversos.
BOTIGA TÈCNICA
BOTIGA TÈCNICA
Espai virtual on adquirir eines, recursos i serveis per fer més fàcil l’exercici professional
ASSESSORAMENT EN CAS D’ACCIDENT
ASSESSORAMENT EN CAS D’ACCIDENT
Servei per acompanyar-te i guiar-te en tot el procés
XATBOT VIRTUAL
XATBOT VIRTUAL
Intel·ligència artificial per ajudar-te a resoldre les teves consultes tècniques.
ATENCIÓ DE CONSULTES
ATENCIÓ DE CONSULTES
El servei d’atenció de consultes es presta de forma individualitzada i personalitzada. Està pensat per a resoldre els dubtes i les necessitats de suport, assistència i acompanyament professional que no s’aconsegueix resoldre amb el servei d’informació i assessorament.