Cercar Error
CONSULTORIA
El suport tècnic per fer-t’ho més fàcil
Serveis digitals per un accés ràpid i àgil al coneixement i un equip de professionals d’atenció que treballa per fer-t’ho més fàcil i aportar tranquil·litat, seguretat i confiança en l’exercici professional
Àmbits d’actuació
Àmbits d’actuació

Eficiència i rapidesa en la resolució de consultes tècniques

Accés a les eines més pràctiques per a l’exercici de l’activitat professional

Selecció dels recursos de major interès per la capacitació professional

En què consisteix aquest servei

Aquest és un servei de suport tècnic per als professionals de l’arquitectura tècnica col·legiats, que es presta de tres formes diferents:

  • Informació. Serveis digitals per poder accedir de la forma mes ràpida, àgil i permanent a la informació necessaria per portar a terme els treballs professionals.
  • Assessorament. Resolució de dubtes i orientació, quan  la informació a l’abast no ha estat suficient, especialment relacionats amb qüestions tècniques, reglamentaries, normatives, procediments, subvencions, etc.…
  • Consultoria. Atenció de consultes, de forma individualitzada i personalitzada, per obtenir l’opinió del consultor, que facilita les indicacions, les recomanacions i l’acompanyament professional en cada cas.

La informació és digital a través de la web  d’accés lliure a qualsevol hora per al col.legiat. L’assessorament i la consultoria és un servei, al qual es pot accedir a qualsevol hora a través de l’oficina virtual. Dins l’horari d’atenció al públic, es poden fer consltes telefòniques i presencialment amb cita prèvia.

Suport tècnic

Serveis digitals

Eines i recursos de suport a l’exercici professional

PREGUNTES FREQÜENTS

PREGUNTES FREQÜENTS

Recull de les consultes ateses de forma habitual i agrupades per àrees temàtiques

EINES PER TREBALLS

EINES PER TREBALLS

Eines de suport, ordenades segons els àmbits del cicle de l’edificació,

RECURSOS PER TEMES

RECURSOS PER TEMES

Selecció de documentació sobre tots els temes de la construcció

BOTIGA TÈCNICA

BOTIGA TÈCNICA

Espai virtual on adquirir recursos i serveis per fer més fàcil l’exercici professional

Assessorament en cas d’accident d’obra

Servei per donar suport, assistència i acompanyament en el cas d’accidents laborals en obres de construcció

Més informació

Històries d’èxit

“Fa anys que utilitzo aquest servei i sempre he trobat la col·laboració dels companys per ajudar-me a resoldre els dubtes i problemes del nostre dia a dia, amb eficàcia, professionalitat i un tracte personal que agraeixo profundament. Ben segur que ho continuaré utilitzant”

Joaquim Pelàez

Arquitecte Tècnic 30 anys de carrera com a lliberal

“Servei excepcional. 100% recomanable. Sempre que hi truco em resolen els dubtes molt professionalment, hi ha un tècnic per cada especialitat i totes les respostes que he obtingut sempre han sigut satisfactòries”

Verònica Valentín

Arquitecta tècnica 13 anys de carrera com a lliberal

“Sols puc esplaiar-me en elogis, resposta ràpida, eficient, veraç i contrastada. És una eina important que utilitzo i seria un mal no disposar-ne. Gràcies a tots els que en formeu part.”

Oriol Escolà Casademont

Arquitecte tècnic 27 anys, especialista en direccions d’execució

No trobes el que estaves buscant? Tens algun suggeriment?

Demana’ns ajuda o fes-nos arribar els teus comentaris al servei de consultoria tècnica a través del canal de consultes de l’Oficina Virtual

Contactar

Tria el canal que et sigui més còmode

Et facilitem quatre vies per a ser atès en el servei de suport tècnic

Web del Cateb

Web del Cateb

CANAL DE CONSULTA OBERT 24H.

A la web del Cateb hi ha gran quantitat d’informació per a resoldre la major part dels dubtes. Hi pots trobar respostes a les preguntes freqüents; eines que et poden ser d’ajut per cada un dels treballs a realitzar; informació ordenada per temes… Consulta els diferents apartats de la web per obtenir tota aquesta informació

PRIMERA OPCIÓ PER RESOLDRE QUALSEVOL DUBTES

Oficina virtual

Oficina virtual

RECEPCIÓ ININTERROMPUDA

Les consultes poden ser realitzades pel col·legiat en qualsevol moment i, segons la temàtica plantejada són contestades pel consultor més adient. La resposta es programada per ordre d’arribada i, prioritzant aquest canal de consulta, es atesa dins de l’horari d’atenció, amb un termini màxim de resposta que normalment no supera les 24 h.

Primera opció per a ser atès personalment

Telèfon

Telèfon

SERVEI AMB HORARI D’ATENCIÓ

Les consultes telefòniques poden ser realitzades dins l’horari d’atenció del servei i, segons la temàtica plantejada, es atesa per cada consultor especialista o anotada i programada amb la resta de consultes per ordre d’arribada, essent ateses dins l’horari d’atenció, amb un termini màxim de resposta que normalment no supera les 24 h.

Matins: dl. a dj. de 9 a 15h. Dv. de 9 a 14:30h.
Tardes (amb cita prèvia): dl. a dj. de 15 a 17h.

Consultes: 93 240 20 60
Accident a l’obra: 93 393 37 37

Seu del CATEB

Seu del CATEB

SERVEI AMB HORARI D’ATENCIÓ

Les consultes poden realitzar-se presencialment. Per evitar esperes cal sol·licitar cita prèvia, indicant el tema i/o especialitat de la consulta per a que pugui ser agendada amb el consultor corresponent.

Matins: dl. a dv. de 9 a 15h.
Tardes (amb cita prèvia): dl. a dj. de 15 a 17h.

Assessoria BIM

Donem assessorament en la implantació del BIM en despatxos professionals, empreses constructores i promotores immobiliàries.

Vull rebre suport