Eficiència i rapidesa en la resolució de consultes tècniques
Accés a les eines més pràctiques per a l’exercici de l’activitat professional
Selecció dels recursos de major interès per la capacitació professional

En què consisteix aquest servei
Aquest és un servei de suport tècnic per als professionals de l’arquitectura tècnica col·legiats, que es presta de tres formes diferents:
- Informació. Serveis digitals per poder accedir de la forma mes ràpida, àgil i permanent a la informació necessaria per portar a terme els treballs professionals.
- Assessorament. Resolució de dubtes i orientació, quan la informació a l’abast no ha estat suficient, especialment relacionats amb qüestions tècniques, reglamentaries, normatives, procediments, subvencions, etc.…
- Consultoria. Atenció de consultes, de forma individualitzada i personalitzada, per obtenir l’opinió del consultor, que facilita les indicacions, les recomanacions i l’acompanyament professional en cada cas.
La informació és digital a través de la web d’accés lliure a qualsevol hora per al col.legiat. L’assessorament i la consultoria és un servei, al qual es pot accedir a qualsevol hora a través de l’oficina virtual. Dins l’horari d’atenció al públic, es poden fer consltes telefòniques i presencialment amb cita prèvia.
Suport tècnic
Serveis digitals
Eines i recursos de suport a l’exercici professional
PREGUNTES FREQÜENTS
PREGUNTES FREQÜENTS
Recull de les consultes ateses de forma habitual i agrupades per àrees temàtiques
EINES PER TREBALLS
EINES PER TREBALLS
Eines de suport, ordenades segons els àmbits del cicle de l’edificació,
RECURSOS PER TEMES
RECURSOS PER TEMES
Selecció de documentació sobre tots els temes de la construcció
BOTIGA TÈCNICA
BOTIGA TÈCNICA
Espai virtual on adquirir recursos i serveis per fer més fàcil l’exercici professional
Tria el canal que et sigui més còmode
Et facilitem quatre vies per a ser atès en el servei de suport tècnic
Web del Cateb
Web del Cateb
CANAL DE CONSULTA OBERT 24H.
A la web del Cateb hi ha gran quantitat d’informació per a resoldre la major part dels dubtes. Hi pots trobar respostes a les preguntes freqüents; eines que et poden ser d’ajut per cada un dels treballs a realitzar; informació ordenada per temes… Consulta els diferents apartats de la web per obtenir tota aquesta informació
Oficina virtual
Oficina virtual
RECEPCIÓ ININTERROMPUDA
Les consultes poden ser realitzades pel col·legiat en qualsevol moment i, segons la temàtica plantejada són contestades pel consultor més adient. La resposta es programada per ordre d’arribada i, prioritzant aquest canal de consulta, es atesa dins de l’horari d’atenció, amb un termini màxim de resposta que normalment no supera les 24 h.
Telèfon
Telèfon
SERVEI AMB HORARI D’ATENCIÓ
Les consultes telefòniques poden ser realitzades dins l’horari d’atenció del servei i, segons la temàtica plantejada, es atesa per cada consultor especialista o anotada i programada amb la resta de consultes per ordre d’arribada, essent ateses dins l’horari d’atenció, amb un termini màxim de resposta que normalment no supera les 24 h.
Matins: dl. a dj. de 9 a 15h. Dv. de 9 a 14:30h.
Tardes (amb cita prèvia): dl. a dj. de 15 a 17h.
Consultes: 93 240 20 60
Accident a l’obra: 93 393 37 37
Seu del CATEB
Seu del CATEB
SERVEI AMB HORARI D’ATENCIÓ
Les consultes poden realitzar-se presencialment. Per evitar esperes cal sol·licitar cita prèvia, indicant el tema i/o especialitat de la consulta per a que pugui ser agendada amb el consultor corresponent.
Matins: dl. a dv. de 9 a 15h.
Tardes (amb cita prèvia): dl. a dj. de 15 a 17h.